5سال بعد

یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟
گفتم : 27 سال
ناراحت شد گفت : 22 سالشه .
گفتم : 5 سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم !



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت8:51---1 فروردين 1393
اسمش "فـَضاے مـَجازے" است

صورتهـا را نمے تـواטּ اینجا دیـد

امـّـا بسیارے؛

سیرتهــاے واقعے شـاטּ را

فقط اینجـا نشـاטּ مے دهند ...

فقـط اینجـا !!!


صبا
ساعت23:16---26 اسفند 1392

پاسخ:من همچین آدمیم :)) بعله


صبا
ساعت23:16---26 اسفند 1392
من بین لینک هاتون هستم؛منم شما رو لینک کردم.!خوشحال میشم وبم بیای.!
پاسخ:چشم


♬ ♪ ❤ⓚⓘⓜⓘⓐ❤♬ ♪
ساعت19:26---24 اسفند 1392
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مرسی سرزدی بازم بیا لینکیدمت
پاسخ:باشه :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاريخ : شنبه 24 اسفند 1392برچسب:استاتوس های فیسبوکی, | 5:55 | نویسنده : Smurfs | [ ]